Om SFR

Om

Sydfyns Rideklub

Sydfyns Rideklub er en registreret rideklub under Dansk Ride Forbund.

Sydfyns Rideklub (SFR) blev etableret i maj 1997. Det er en lille rideklub, som holder til på Sydfyn i området omkring Svendborg.

Vi har afholdt D-stævner i dressur, hvor vi bestræber os på en hyggelig atmosfære, så alle føler sig velkomne. Vi planlægger vores stævner, så ekvipager på alle niveauer kan deltage, og vi forsøger os desuden med utraditionelle klasser, til sjove oplevelser for både publikum og ryttere. Til disse klubstævner har vi afholdt Klubmesterskab i dressur.

For klubbens medlemmer er SFR vært ved arrangementer af forskellig art; heriblandt jævnlig undervisning ved berider i både dressur og spring, foredrag samt sociale arrangmenter med formålet at styrke sammenholdet i vores lille klub. Som medlem i SFR er man altid velkommen til selv at stå for arrangementer, og bestyrelsen bidrager gerne enten økonomisk eller med en hånd til planlægningen.

Sydfyns Rideklub har intet fast tilholdssted og derfor ingen elevskole, opstaldning eller andre ejerforhold.

Find vores vedtægter her:

Information om bestyrelsen, referat fra generalforsamling, invitation til arrangementer mv. findes på vores facebookside: